czwartek, 15 września 2016

Poznajmy się

 12.09.2016r
Dzięki uprzejmości i za zgodą Dyrekcji Zespołu Szkół w Chróścinie rozpoczynamy pilotażowy program szkolenia dzieci i młodzieży w zakresie nauki brydża. Rozpoczęcie nauki zostało poprzedzone zaakceptowaniem programu innowacyjnego a nad jego wdrożeniem ze strony szkoły, przy ogromnym zaangażowaniu, pieczę stanowić będzie Pani Aleksandra Pluta. Ze strony Opolskiego Związku Brydża Sportowego wsparcia merytorycznego udzielać będzie Pan Andrzej Skotniczny.
Celem programu jest propagacja brydża jako wspaniałej gry logicznej, ukazanie młodzieży alternatywnych form spędzenia czasu oraz współpracy i konsolidacji grupy. W przyszłości rywalizacja sportowa, udział w zawodach sportowych a być może Reprezentacji Polski.

W brydża można grać od 5 do 105 lat i jest to jedyna dyscyplina sportowa w której możemy spotkać się przy stoliku w konfrontacji z najlepszymi zawodnikami na świecie, z ludźmi innych dyscyplin sportowych, świata kultury i polityki, którzy tak jak i my chcą sobie pograć w brydża. Ale żeby w niego pograć trzeba nauczyć się podstaw a potem już szlifować swoje umiejętności. Niniejszy blog służyć będzie do tego aby krok po kroku poznawać tajniki tej gry a także dokumentować dokonania uczestników spotkań.

Na pierwszym spotkaniu przybyło 13 młodych dziewcząt i chłopców od 5 klasy po 2 klasę gimnazjum przedstawiając się i w krótkich słowach omawiając dlaczego chcieliby akurat poznać tę grę. Prowadzący przedstawili się oraz ukazali zalety gry w brydża oraz w skrócie jak będzie przebiegać całe szkolenie i nauka.

Pierwsze zajęcia odbyły się 12.09.2016 (poniedziałek). Ustalono, że kolejne będą odbywać się w każdy wtorek od godziny 15:30 do 16:30 w budynku Zespołu Szkół w Chróścinie. Zachęcamy także rodziców, rodzeństwo, dziadków i znajomych do czynnego uczestnictwa w nauce brydża wraz ze swoimi pociechami.


Zadanie domowe.
Każdy z uczestników wykonuje swój identyfikator z imieniem, może to zrobić jedna osoba aby było tak samo dla wszystkich. Taki identyfikator przypinamy szpilką lub agrafką na kolejnych zajęciach. Dla prowadzących identyfikator przygotowują uczestnicy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz